Neeeem, pont fordítva.... nem tudom pontosan, de asszem mindíg arra kell menni, amerre az orra áll az egérnek, amikor kijön a lyukból. Vagy mindíg csak a jobbra lévőbe .... már nem tudom....de inkább az előbbi!olf írta: Mahdi: Hogy érted? Mindig oda mész, ahonnan jöttél? Mert az tuti nem így van! Én mindig úgy kezdtem, és visszavisz az elejére! Kénytelen voltam azt is lerajzolni, pedig azt nem olyan könnyű...
Dumaláda
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Nah jó, most ország-világ elé kitárom a bizimet
Magatartás: 5
Szorgalom: 5
Magyar nyelv és irodalom: 4
Történelem: 5
Angol nyelv: 5
Matematika: 4
Ének-zene: 4
Testnevelés: 4
Informatika elmélet: 5
Informatikai alapismeretek(gyakorlat): 5
Egészséges életmód: 4
Média ismeretek: 5
Nyilvános beszéd: 5
Tanulásmódszertan, önismeret: megfelelt(itt nem kaptunk jegyet)
Nem rossz, de lehetett volna jobb is, ha odafigyelek, és akkor megmutatom annak a hülye libának, hogy a puskázással semmit se ér.
(Igen, féltékeny vagyok, hogy az osztályban csak a 4. legjobb tanuló lettem, míg ő az első)
Magatartás: 5
Szorgalom: 5
Magyar nyelv és irodalom: 4
Történelem: 5
Angol nyelv: 5
Matematika: 4
Ének-zene: 4
Testnevelés: 4
Informatika elmélet: 5
Informatikai alapismeretek(gyakorlat): 5
Egészséges életmód: 4
Média ismeretek: 5
Nyilvános beszéd: 5
Tanulásmódszertan, önismeret: megfelelt(itt nem kaptunk jegyet)
Nem rossz, de lehetett volna jobb is, ha odafigyelek, és akkor megmutatom annak a hülye libának, hogy a puskázással semmit se ér.
(Igen, féltékeny vagyok, hogy az osztályban csak a 4. legjobb tanuló lettem, míg ő az első)
- Darten
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2007. ápr.. 13. 21:02
- Tartózkodási hely: Ahol sötét van és nincs meleg
Egészséges életmód... eldobom az agyam! És arról is tanítanak, ami a tantárgy hivatalos neve? Mert akkor az biztos, hogy én azt az órát legalább annyira szeretném, mint az angolórákat, vagy az izgalmas földrajzokat...
Nekem egyébként nem tudom, ki fizette le a tanártokat, hogy például a magatartásom jónak minősüljön. Tudtommal folyton pofázok órán. Vagy ez nem elég egy hármashoz?
Nekem egyébként nem tudom, ki fizette le a tanártokat, hogy például a magatartásom jónak minősüljön. Tudtommal folyton pofázok órán. Vagy ez nem elég egy hármashoz?
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Jó, akkor most én is
Nevelésszociológia: 3
Komplex pedagógiai-pszichológiai szigorlat: 3
Építészeti elemzés II.: 3
Módszertan II.: (ez majd most szerdán lesz)
Rajzolás-festés IV.: 3
Alkotás módszertan: nem teljesítette
Tervező grafika II.: 3
Rajzolás-festés szigorlat: 3
Művészettörténet VII.: 4
Művészettörténet szigorlat: (majd augusztusban )
Numerikus matematika: nem teljesítette
Numerikus matematika gyakorlat: nem teljesítette
Internet-alkalmazások: 3
Testnevelés: megfelelt (nem kapunk jegyet)
Hát nos... Azt azért hozzá kell tennem, hogy nekem bőven akad jobb dolgom is annál hogy a jegyeimen aggódjak Majd megtudjátok ha fősulisok lesztek
Nevelésszociológia: 3
Komplex pedagógiai-pszichológiai szigorlat: 3
Építészeti elemzés II.: 3
Módszertan II.: (ez majd most szerdán lesz)
Rajzolás-festés IV.: 3
Alkotás módszertan: nem teljesítette
Tervező grafika II.: 3
Rajzolás-festés szigorlat: 3
Művészettörténet VII.: 4
Művészettörténet szigorlat: (majd augusztusban )
Numerikus matematika: nem teljesítette
Numerikus matematika gyakorlat: nem teljesítette
Internet-alkalmazások: 3
Testnevelés: megfelelt (nem kapunk jegyet)
Hát nos... Azt azért hozzá kell tennem, hogy nekem bőven akad jobb dolgom is annál hogy a jegyeimen aggódjak Majd megtudjátok ha fősulisok lesztek
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Igen, laikus vagy: 3-as átlag főiskolán már jó. 3,5-től már ösztöndíjat is adnak
De egyébként matek tárgyból kettes főlé szerintem még sose mentem Utálom. Vallatni tudnának matekkal. Ráadásul itt olyan matek tárgyak vannak, hogy ha beültetnélek titeket egy órára, az első 5 perc után kivetődnétek az ablakon
Bár szerintem jó matekos élményeiről Garott is tudna mesélni
A rajzos tárgyakban viszont tényleg átlagon alul vagyok, de ez meg szimplán csak lustaság
De egyébként matek tárgyból kettes főlé szerintem még sose mentem Utálom. Vallatni tudnának matekkal. Ráadásul itt olyan matek tárgyak vannak, hogy ha beültetnélek titeket egy órára, az első 5 perc után kivetődnétek az ablakon
Bár szerintem jó matekos élményeiről Garott is tudna mesélni
A rajzos tárgyakban viszont tényleg átlagon alul vagyok, de ez meg szimplán csak lustaság
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Szriccs: nem is volt tanulásmódzsertanunk, csak önismeretünk
De azért mondok egy-két érdekes dolgot, pl az óraszámokat:(egyévrben menniynek kellet volna lennie )
Magyar: 37 (heti 1)
Töri: 37 (heti 1)
Angol: 407 (heti 11)
Matek: 74 (heti 2)
Ének: 34 (csoda ha volt 20 - heti 1)
Tesi: 111 (heti 3)
Inf. elmélet: 74 (heti 2)
Inf. gyak.: 148 (heti 4 - 2 dupla óra)
Biosz(egészséges életmód): 74 (heti 2)
Média: 37 (heti 1)
Nyilv. beszéd: 37 (heti 1)
Önismeret: 56 (heti 1,5)
De azért mondok egy-két érdekes dolgot, pl az óraszámokat:(egyévrben menniynek kellet volna lennie )
Magyar: 37 (heti 1)
Töri: 37 (heti 1)
Angol: 407 (heti 11)
Matek: 74 (heti 2)
Ének: 34 (csoda ha volt 20 - heti 1)
Tesi: 111 (heti 3)
Inf. elmélet: 74 (heti 2)
Inf. gyak.: 148 (heti 4 - 2 dupla óra)
Biosz(egészséges életmód): 74 (heti 2)
Média: 37 (heti 1)
Nyilv. beszéd: 37 (heti 1)
Önismeret: 56 (heti 1,5)
-
- Titkos karakter
- Hozzászólások: 614
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 20:47
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hát tényleg volt egy kettő, amit nem hiszem, hogy szívesen átélnék mégegyszer.Emtrexx írta:Bár szerintem jó matekos élményeiről Garott is tudna mesélni Nagyon boldog
Pedig ez tényleg egy jó eredmény, főiskolán és egyetemen ennél jobbat ritkán érnek el az emberek, bár ennek több oka is van, hogy miért.Darten írta:Hát, jó, hogy nem aggódsz, mert lehet, hogy laikus vagyok, de ez nekem igencsak gyengécskének tűnik.
Kult: heti 11 angol? az kicsit gáz. Én már a kettőtől is idegbajt kapok, nem is csoda, hogy jó ha a felén bentvoltam. Az óra beosztás meg eléggé összevissza van. Szerencsére nekünk mindenből heti kettő van, és így nincs gond megjegyezni.
A nyilvános beszéden amúgy mi volt?
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Garott: vedd bele, hogy nyelvielőkészítős voltam. És, hogy én vagyok a legjobb angolos az osztályban
A nyilvános bveszéden leginkább különböző szavak jelentésével foglalkoztunk és szövegeket kellett megtanulni és felmondani, valamint hangos olvasás volt.
Egyébként megmondanád, hogy miért érnek el ilyen "alacsony szintet" főiskolán?
A nyilvános bveszéden leginkább különböző szavak jelentésével foglalkoztunk és szövegeket kellett megtanulni és felmondani, valamint hangos olvasás volt.
Egyébként megmondanád, hogy miért érnek el ilyen "alacsony szintet" főiskolán?
-
- Titkos karakter
- Hozzászólások: 614
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 20:47
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az, hogy ez nem minősül alacsony szintnek. A főiskolán és az egyetemen a vizsgáknál nem csak az dönt, hogy mennyire ismered az anyagot. Nagyon sok olyan véletlenszerű dolog, amit nem tudsz befolyásolni. Ilyen pl. a tanárok. Van, hogy hiába tudsz mindent a tanár a fejébe veszi, hogy egyszerűen senkit nem enged át, vagy minden dolgozatra ráírja, hogy kettes és nem törődik vele. Az eltén volt egy tanár, aki senkit nem engedett át, akinek szakálla vagy bajsza volt. Lehet, hogy hülyén hangzik, de tényleg így van. Emellett a másik a tanulás. Van egy hatalmas mennyíségű anyag, amit nagyon nehéz megtanulni, és talán ennek az egyik oka, hogy nem vagy rákényszerülve a gyakori tanulásra. Mivel csak ritkán kell dolgozatot írni, így nem fogsz tanulni, hisz a főiskolán van olyan pezsgő élet, ami érdekesebb a folyamatos tanulásnál. Amúgy azok az emberek, akik ezekben az iskolákban nagyon jó eredményeket érnek el (pl szín tiszta ötös), később teljesen beszűkült emberek lesznek, akiket a munkahelyükön a főnökük teljesen ki fog csinálni.
Ráadásul ne felejsd el a felsőoktatás mottóját: A legnehezebb a kettest elérni, a többi onnan már könnyen jön.
Ráadásul ne felejsd el a felsőoktatás mottóját: A legnehezebb a kettest elérni, a többi onnan már könnyen jön.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Wow, Garott nagyon jól összefoglalta.
Tényleg minden véletlenszerű és kiszámíthatatlan. Nem úgy van hogy év közben folyamatosan dolgozatot írsz meg felelsz valamiből, és az alapján átlagolva egy viszonylag valós jegy alakul ki a tudásodról, hanem félév végén van egy darab vizsga (addig semmi), ott kérdeznek tőled valamit, és az alapján vagy osztályozva.
Engem pl legutóbb pedagógia szigorlaton arról faggatott a tanár hogy ennek-meg-annak hol található a szobra. Ennek köze sincs a tananyaghoz. És a végén beírt egy hármast. Át se nagyon olvasta a jegyzetet amit a húzott tételre írtam.
Ezek a szigorlatok egyébként aranyosak. Kb olyasmi mint egy érettségi. 2-4 éves anyag egyszerre. Művészettörténetből pl 63 tételem van, köztük olyanok is, melyekről egyetlen szó nem hangzott el órán (mondjuk főiskolán ez nem ritkaság).
De persze nem minden ilyen nehéz. Van olyan tárgy amiből egész félévben nem kell csinálnia semmit sem az embernek (be se kell járni), csak utolsó héten bead valamilyen beadandó feladatot, és kész, ötös.
Meg volt olyan vizsgám is, amiről kijőve értetlenül néztek rám a többiek hogy miért csak négyest kaptam, mikor mindenki más ötöst kapott. Nem értették, hogyan tudtam elrontani
Aztán persze vannak olyan tárgyak is, amikből a kettes a non plusz ultra. A csoport 80-90%-a pótvizsgázik és összeteszi a kezét ha egy kettest ki tud harcolni
Szóval elég nagy a szórás a tárgyak közt Én pl a mostani csupa-hármas jegyeimre szinte már büszke vagyok. Ilyen még sosem volt hogy ne legyen kettesem
Tényleg minden véletlenszerű és kiszámíthatatlan. Nem úgy van hogy év közben folyamatosan dolgozatot írsz meg felelsz valamiből, és az alapján átlagolva egy viszonylag valós jegy alakul ki a tudásodról, hanem félév végén van egy darab vizsga (addig semmi), ott kérdeznek tőled valamit, és az alapján vagy osztályozva.
Engem pl legutóbb pedagógia szigorlaton arról faggatott a tanár hogy ennek-meg-annak hol található a szobra. Ennek köze sincs a tananyaghoz. És a végén beírt egy hármast. Át se nagyon olvasta a jegyzetet amit a húzott tételre írtam.
Ezek a szigorlatok egyébként aranyosak. Kb olyasmi mint egy érettségi. 2-4 éves anyag egyszerre. Művészettörténetből pl 63 tételem van, köztük olyanok is, melyekről egyetlen szó nem hangzott el órán (mondjuk főiskolán ez nem ritkaság).
De persze nem minden ilyen nehéz. Van olyan tárgy amiből egész félévben nem kell csinálnia semmit sem az embernek (be se kell járni), csak utolsó héten bead valamilyen beadandó feladatot, és kész, ötös.
Meg volt olyan vizsgám is, amiről kijőve értetlenül néztek rám a többiek hogy miért csak négyest kaptam, mikor mindenki más ötöst kapott. Nem értették, hogyan tudtam elrontani
Aztán persze vannak olyan tárgyak is, amikből a kettes a non plusz ultra. A csoport 80-90%-a pótvizsgázik és összeteszi a kezét ha egy kettest ki tud harcolni
Szóval elég nagy a szórás a tárgyak közt Én pl a mostani csupa-hármas jegyeimre szinte már büszke vagyok. Ilyen még sosem volt hogy ne legyen kettesem