Oldal: 4 / 5
Elküldve: 2008. ápr.. 3. 12:39
Szerző: mahdi
Ízlések és pofonok. Nekem a belső nézet már a 95 óta nagyon bejön, és nem is tetszettek a 2003 marcipánfigurái. Az XP megoldása számomra szinte tökéletes lett, míg a VX-é tetszik ugyan, de nem a legjobb. Mindenesetre nem akarok nagyon belenyúlkálni a VX-es gamémba, nem úgy mint az ARS-ba vagy a CSillagporba, csak gondoltam csinálok egy TÉNYLEG rövid de izgalmas sztorival rendelkező játékot, ami csak azt használja fel, amit az alap program tud, mintha csak sample vagy demo játék lenne.
(még egyszer nincs időm annyit sz@rakodni az extrákkal mint az ARS esetében...
)
Elküldve: 2008. ápr.. 3. 17:23
Szerző: olf
Szerintem viszont a 2003 a legeslegjobb a harcban, az FF6-os életérzés* és a rengeteg jó kis lehetőség miatt. Az XP-ben pedig hogy néz az ki, hogy az ellenségek és a karakterek is szemből vannak ábrázolva?
* Az eredeti BattleCharSetek undorítóan néznek ki, viszont bármilyen karakter charsetjéből alakíthatunk max. egy órás vesződés árán nem túl látványos (FF6), de az eredeti grafikákhoz illeszkedő harcigrafikákat. Ebben az a poén, hogy bármely charsettel meg lehet csinálni, amellett igényesre is elkészíthetők az animációk (a kis felbontás ellenére), amennyiben több időt szánunk rá.
Elküldve: 2008. ápr.. 3. 19:35
Szerző: mahdi
Persze, jó az FF6 os életérzés, de nekem a Régi, hamisítatlan RPG Maker hangulat jobban bejön. RPG Maker 95-2000, Emlékcsavar, Amnézia. Én azt a hangulatot szeretem megfogni!
ÉS szerintem semmi baj az XP-s ábrázolással, legalább teljes egészében látod a karaktered, mégsem foglalja el a képernyőtt, vagy nincs gumivukorrá tömörítve.
Na de ez már csak ízlés kérdése. A VX nekem bejön, mert visszalop egy picit a 95-ös és a 2000-es verzió hangulatából.
(mellesleg szerintem az alap chipset-ek ebben a részben a legjobbak. ((persze tudom, hogy lehet csinálni, szerezni, lopni, meg kombinálni, nehogy megmagyarázzátok nekem!
))
Jah, és a random Dungeon Creator nagyon nagy segítség és jó ötlet! Tereket imádtam csinálni, városokat, erdőket, falvakat, belső tereket stb... de a dungeonokat mindennél jobban bgyűlöltem. Így csak beállítom a falat, meg a talajtípust, a méretet stb, aztán csinál egy tök jól kinéző kacskaringós random Dungeont, amihez csak hozzá kell csapni az extrákat. (fények, víz, fáklyák, törmelékek, stb... ami csak kell!
)
Elküldve: 2008. ápr.. 7. 17:02
Szerző: olf
Minden érvet megértek, nem is fanyalgok az XP-s harctól sem, meg a kétezrestől sem, viszont az XP sajnos BUTA.
És szerintem is jó a VX alapgrafikája. Van az egyik csaj, szerintem totál Ashe-ről van koppintva.
Random Dungeon kreáló van ám a 2003-ban is, ha nem is olyan profi!
Elküldve: 2008. ápr.. 7. 18:25
Szerző: mahdi
Mire érted azt, hogy az XP BUTA?
Elküldve: 2008. ápr.. 9. 10:58
Szerző: Arxur
Sokkal kevesebbet tud, mint a 2003.
Lásd például film lejátszás, regen státusz, MP támadó képesség stb...
Elküldve: 2008. ápr.. 9. 13:42
Szerző: mahdi
Arxur írta:Sokkal kevesebbet tud, mint a 2003.
Lásd például film lejátszás, regen státusz, MP támadó képesség stb...
Ez igaz...
Elküldve: 2008. ápr.. 9. 17:06
Szerző: olf
Ezekre és hasonló érthetetlen, ám annál zavaróbb hiányosságokra gondolok. Olyasvalaki, aki használja a programot, még sorolni is tud, én viszont csak futtában néztem át (párszor), de elég is volt. Miért kellett mindezt elkövetni újítás címszó alatt?
Elküldve: 2008. ápr.. 9. 22:07
Szerző: Arxur
olf írta:Miért kellett mindezt?
Ezt hogy érted?
Apropó, hogy állsz a 4. fejezettel? Sosem tudlak elérni MSN én megkérdezni mi van már.
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 9:36
Szerző: basch
én naon kezdő vagyok
hogyan lehet járművet csinálni??és menni vele vx-ben?
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 15:22
Szerző: basch
ezt megoldottam,de hogy lehet bemenni valamibe???(kastély,vár,falu)
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 15:45
Szerző: Lung
basch írta:ezt megoldottam,de hogy lehet bemenni valamibe???(kastély,vár,falu)
Szia!
Először is, megcsinálod a térképet, ami majd a vár belseje lesz. Majd visszamész arra a térképre, ahol a várat láthatod külsőleg. A vár bejáratához klikkelsz kettőt, Új Esemény, majd kikeresed azt, hogy "Teleport..." és kiválasztod a másik térképen azt a pontot, ahová szeretnéd, hogy "teleportálja" a Hősödet.
Jah, és azt is figyeld, hogy bal oldalt alul az van beállítva, hogy Érintésre aktiválod az Eseményt, vagy Enter nyomására.
Remélem, tudtam segíteni ^^
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 16:20
Szerző: basch
a térképek megvannak de a kattingatást nem értem
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 16:25
Szerző: Lung
basch írta:a térképek megvannak de a kattingatást nem értem
Rámész arra a térképedre, ahol szeretnéd, hogy a Hős belépjen a várba.
Arra a négyzetrácsra kattintasz(koordinátára), ahol szeretnéd, hogy legyen a bejárat. Kattints kétszer, vagy nyomj egy jobb klikket - "Új Esemény".
Kinyílik egy ablak. Bal oldalt látsz majd egy csomó opciót, neked a jobb oldali, üres oldal kell most. Kattints a " <>"-ra kétszer, vagy "Új Esemény beillesztése".
Újfent látsz majd egy szürke ablakot, tele lesz táblázattal, eseménynevekkel. Felül majd látni fogsz számozott füleket 1-4ig. Kattints a 2. oldalra.
Ott látni fogsz egy "Teleport..." 'téglácskát'. Kattints arra.
Újabb ablak, de mostmár egy térképet fogsz látni. Itt ki kell jelölnöd azt a helyet, aho
vá szeretnéd, hogy teleportáljon a Hős. Egy fehér-keretes négyzetet kell majd látnod, az a kijelölt hely.
Majd ha ez megvan, OK-zd le.
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 16:47
Szerző: basch
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 16:49
Szerző: Lung
A csatát szintén ugyanígy, csak ott a füleknél ki kell választani hogy "Harc elkezdése" vagy valami ilyesmi. Azt hiszem, az a 3. fülnél van, már nem emlékszem arra pontosan.
Ugye nem saját harcrendszert szeretnél?
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 17:24
Szerző: basch
nem
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 17:24
Szerző: Lung
Na? Sikerült?
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 17:40
Szerző: basch
aha sikerült
csata zenét hol lehet beállítani???ja és embereket honnan szerezzek???
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 17:47
Szerző: Lung
Csata zene: A az RPG Maker system menüjében (F8).
Az emberek vonatkozást az ellenfelekre értetted? Szintén system menü és "enemies".
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 17:48
Szerző: basch
embereket helyekre rakni pl kastélyba királyt
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 17:50
Szerző: Lung
Kattoj rá a helyre, ahova el szeretnéd helyezni vagy Új Esemény a jobb klikkes módszerrel.
Most a bal oldali cucc kell nekünk. Bal oldalt alul lesz egy kis kocka, amellett meg hogy "Tallózás/Browse". Meg fog jelenni egy újabb ablak, és remélhetőleg a Character Set fog megjelnni előtted. Már csak ki kell választanod a megfelelő karit.
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 19:44
Szerző: basch
hogyan lehet beszélni vele
ja meg hogy lehet elérni hogy ne az enter leütésével legyen harc
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. júl.. 31. 22:16
Szerző: Lung
Beszéd: Ugyanazokat a pontokat köesd, amiket előzőleg leírtam a teleportnál. Most viszont ahelyett hogy a 2. fülre kattintanál, kattints az első fülre, és "Szüveg beírása/ Message"
Harc enterre: Amikor megnyitod a harcot elindító eseményt, bal oldalt alul tudod beállítani. Azt hiszem Event start by pressing button vagy vmi ilyesmi. A lényeg, hogy ott tudod beállítani.
Re: RPG Maker
Elküldve: 2010. aug.. 1. 10:33
Szerző: basch
hogy lehet történetet csinálni mert ha egy ember küldetést ad akkor megcsinálom de ha utána is megkérdezem akkor ugyanazt írja
pl.:
király:öld meg az ogrét
megölés után
király:öld meg az ogrét
ja meg én nem birok párbeszédet fojtatni úgy hogy én is beszélek?mert ő beszél de én nem